مقالات

تجربه زندگی لوکس و خرید ملک در امارات با امکانات فوق ‌العاده

خرید ملک:استراتژی‌های بهینه برای دستیابی به سود

مالیات بر عایدی سرمایه در املاک سرمایه گذاری املاک و مستغلات یک مشاور مالی می تواند به شما کمک کند تا سبد سرمایه گذاری خود را برای مالیات بهینه کنید. همین امروز یک مشاور مالی پیدا کنید.زمانی که از فروش دارایی ها سود می کنید،مالیات بر عایدی سرمایه می پردازید. شما می توانید دو نوع مالیات بر عایدی سرمایه را متحمل شوید: کوتاه مدت و بلند مدت سود سرمایه کوتاه مدت ناشی از فروش دارایی هایی است که کمتر از یک سال نگهداری کرده اید. پس از نگهداری آنها برای یک سال یا بیشتر حاصل می شود.

خرید ملک:استراتژی‌های بهینه برای دستیابی به سود

بنابراین، اگر ملک سرمایه ‌گذاری را می‌فروشید،زمانی که آن را قبل از فروش آن دارید، خرید ملک در دبی تعیین می‌کند که چه نوع مالیات بر عایدی سرمایه‌ای را پرداخت می‌کنید. از سوی دیگر، سود سرمایه بلند مدت از فروش دارایی ها بر سود سرمایه کوتاه مدت به عنوان درآمد استاندارد مالیات می دهد، به این معنی که براکت مالیات بر درآمد شما نرخ مالیات شما را تعیین می کند. دسته بندی مالیات بر درآمد به شرح زیر است:درآمد شما تعیین کننده نرخ مالیات بر عایدی سرمایه شماست.شما یک ملک سرمایه گذاری را و سود می کنید.

راهی به سوی آینده مالی مستحکم

این فروش منجر به افزایش سرمایه کوتاه مدت می شود و درآمد شما با ثبت مالیات است. علاوه بر این، شما تنها یک پرونده هستید و بخشی از درآمد خود را در گروه مالیاتی قرار می دهید .برعکس، سود سرمایه بلند مدت دارای نرخ های مالیاتی متفاوتی نسبت به سود کوتاه مدت است: بسته به سطح درآمد و وضعیت پرونده شما برای سال،تک فیلرهایی که تا تولید می کنند، نرخ را دریافت می کنند. علاوه بر این، بایگانی‌های با درآمد بین تا پرداخت خواهند کرد. در نهایت، با درآمد بالای مالیات بر عایدی سرمایه بلند مدت پرداخت خواهند کرد.

راهی به سوی آینده مالی مستحکم

سالانه یا بیشتر دریافت می‌کنند، مالیات بر درآمد خالص سرمایه‌ گذاری را بر عایدی سرمایه از املاک و مستغلات پرداخت خواهند کرد.یک زوج متاهلی که مالیات سال را به طور مشترک ثبت می کنند، در صورتی که تا درآمد داشته باشند، پرداخت خواهند کرد. نرخ در صورتی اعمال می شود که درآمد داشته باشند. نرخ  در صورتی اعمال می شود که آنها بیش از درآمد داشته باشند.نحوه محدود کردن سود سرمایه در املاک سرمایه گذاری املاک مالیات بر برای جلوگیری از افزایش سرمایه در املاک و مستغلات می توانید.

چالش‌های ممکن در مسیر

از استراتژی های مختلفی استفاده کنید: از وجوه معوق مالیاتی استفاده کنید شما مجبور نیستید با از حساب بانکی خود در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. در عوض، می توانید از حساب بازنشستگی فردی خود استفاده کنید. سپرده گذاری سود سرمایه گذاری در حساب سرمایه گذاری شما باعث می شود که پول شما بدون مالیات رشد کند. عایدی سرمایه در املاک سرمایه گذاری املاک و مستغلات به علاوه، کمک های شما می تواند کسر مالیات دیگری را برای شما به همراه داشته باشد.ملک را به اقامتگاه اصلی خود تبدیل کنید.

چالش‌های ممکن در مسیر

خدمات درآمد  فروش محل سکونت اولیه را از مالیات بر عایدی سرمایه تا سقف برای پرونده های مشترک و برای پرونده های مجرد معاف می کند. همچنین می توانید از این طریق از پرداخت مالیات بر کسورات استهلاک خودداری کنید. استفاده از این گزینه به معنای انجام شرایط زیر است:داشتن خانه برای دو یا بیشتر از پنج سال گذشته زندگی در خانه به عنوان اقامتگاه اصلی برای دو یا بیشتر از پنج سال گذشته دو سال است که معافیت فروش عمدی یک دارایی در مقابل زیان برای کاهش سود حاصل از دارایی دیگر است.

خط آخر

بنابراین، شما می توانید ملکی را به قیمت کمتر از خرید آن بفروشید و مالیات خود را کاهش دهید.به عنوان مثال، فرض کنید یک ملک را می فروشید و به دست می آورید. شما نمی خواهید برای این سود مالیات بپردازید، بنابراین ملک دیگری را به قیمت کمتر از اقامت را نگرفته اید برداشت از دست دادن مالیات برداشت زیان مالیاتی به معنای مبلغی که پرداخت کرده اید می فروشید. در نتیجه، شما بر روی سود سرمایه مالیات می پردازید.کسر استهلاک برای املاک اجاره ای یک اشکال عمده دارد: وقتی ملک اجاره ای را می فروشید.

بر مبلغ استهلاک بدهکار هستید در صورت دریافت مالیات خوشبختانه صرافی  به شما امکان می دهد این قانون را دور بزنید.مبادله به معنای استفاده از درآمد حاصل از فروش یک ملک سرمایه گذاری برای خرید ملک سرمایه گذاری دیگری با ارزش برابر یا بیشتر است. سپس، شما مجبور نیستید برای کسر استهلاک قبلی مالیات بپردازید. این اخطار به شما امکان می دهد در صورت خرید ملک دیگری با ارزش برابر یا بیشتر، چگونه مالیات بر عایدی سرمایه خود را به حداقل برسانیم از مالیات بر درآمد تا ابد اجتناب کنید.

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *